Gelecegimsin geçmiş olsun öncelikle. Nisan sonu 4,5 yasındaki oğlum oldu. Geniz eti , bademcik küçültme ve kulağa tüp takıldı. Ama bizim asıl sorunumuz geniz etiydi. Çünkü rahat uyuyamıyor horluyor ve yemek yerken sürekli öğürüyordu. Kısa bir ameliyat zaten 40 dk vs sürdü gitmesi gelmesi. 4-5 saat hastanede kaldık ilk yemeğini orda yedi muhallebi yoğurt tarzı. İlk 3 gün yumusak şeyler sonrası hersey serbest dedi. Biraz ağrı oldu zaten antibiyotik kullandı 1 hafta. Ama 3. Gün horlama kesildi. Hep ağzı acık uyurdu o bitti. İstah açıldı. Yaklasık 10 gün kadar yemek yerken acıyo vs dedi ama bizim bademcikler traşlandığı için onunda acısı vardı. Şuan hiç bir problem kalmadı resmen cocugun yasam kalitesi arttı. Ses tonu , konusması düzeldi (boguk konusurdu önceden) gece hiç uyanmıyor ve masallah burun tıkanmaları bitti hastalık dönemi bitti