Deletedmom_62 diğer sorulara cevap yazmayı unutmuşum kusura bakmayın, endoskopi sırasında zaten doktorunuz midenizi görüyor ameliyat öncesinde buna göre sizin slevegastrectomy mi yoksa mini mide baypasımı olacagınıza karar veriyor bunu siz değil hekim sizin sağlık durumunuza göre belirliyor yani öyle olmalı doğru hekim ise, ayrıca ameliyat sonrası eve geldiğinizde normal hayata geri dönüyorsunuz dikişiniz olmuyor 5 adet çubukla laparoskopik yapılıyor tırnak kadar delikler oluyor ve sadece oralarda dikiş oluyor sadece bir süre ağır kaldırmamak lazım iç dikişler için yani bebeğiniz agırlasmadan bu ameliyatı olmanız daha sağlıklı olur, ben 3 gece kaldım 4. Günü taburcu oldum ertesi gün iş başı yaptım ve otobüsle işe gittim 😬 iştah konusunda ise zaten ameliyat sırasında iştah üreten kasın olduğu kısım alınıyor tabi zamanla mide biraz büyüyor ve bu kas geri geliyor ancak ne kadar iştahlı olursanız olun zaten yiyemiyorsunuz, abur cuburlar tokluk hissi yaratmıyor bu yüzden yerseniz durduramazsınız kendinizi kısıtlamanız gerekir ancak yemek konusunda 3 yıl olmasına rağmen hala 1 tabak bile yiyemem bu akşam 2 yemek kaşığı pilav 2 tane tavuk kanat 3 catal falanda salata yedim ekmeksiz ve aşırı doydum. Katı ile sıvı aynı anda tüketilmiyor çorba içerseniz yemeğe yer kalmaz :)