Merhaba arkadaşlar bir şey danışmak istiyorum. 22 aylık oğlum ikimiz birlikteyken mama sandalyesine oturup yemeğini gayet güzel yiyor. Fakat evde babası dahi varsa, herhangi birileri ya da biz dışarıda bir yerdeysek asla ne mama sandalyesine oturuyor ne yemek yiyor. Kucağıma gelmek istiyor kucagimda yediriyorum ama sadece yemeklerle oynayip masa dagitma peşinde. İkimiz yalnizken hiç böyle davranışları yok. Artik ne bir yere gitmek ne misafir gelsin istiyorum o derece bunaldim. Neden böyle davraniyor olabilir ne yapabilirim acaba