AliPoyrazz benim bebeğiminde gaz sorunu var. Ve sık sık uykusu bölünür ıkınmasından dolayı. Ben her gün ılık zeytinyağı ile masaj yapıyorum. Ayaklarına acı elma yağı sürüyorum. Doktorun verdiği gaz damlasını kullanıyorum. Kendimde yediklerime çok dikkat ediyorum. Asla tamamen bitirmiyor ama daha rahat ettiğini hissediyorum