Karansmother benim oğlum 18 aylık o da öyleydi. Hatta ben de konu acmıstım sanırım. Ben sevdiği şeyleri yaparak önüne koymaya başladım. Makarna,fırın patates vs. Döktü attı oynadı arada ağzına götürdü. Antep fıstığını çok seviyor ayıklayıp ikiye bölüp önüne koydum öyle öyle biraz çiğnemeye başladı. Tabi bu süreçte ben cok delirdim ama ne yapayım.. fark ettim ki aslında çiğnemeyi biliyor ama canı istemiyor. Yani işine geleni çok güzel çiğniyor. Artık kasmıyorum ben de yediği kadar yiyor. Sıvı şeyleri ben yediriyorum onun dışında önüne koyuyorum ya da çatalına saplayıp eline veriyorum o yiyor. He hala her şeyi çiğneyerek yemiyor bu arada ama epey yol kat ettik. Sen de önüne koyup kendi yemesini teşvik edebilirsin.