Kızlar bebeğim kabız mi bilmiyorum hergun 2 kere kaka yapıyor ama afedersiniz keçi kakası gibi çok sert bide ıkınıyor poposunun içi şişti . Doktora şöyle diyeceksiniz fakat doktora da ayrı sinir oldum degistircem doktorumuzu sürekli zeytinyağı ver diyip duruyor zeytinyağı veriyorum yemeklerine de koyuyorum yine de fayda etmiyo. İkinci sorum da muz püresi yapıp versem zeytinyağı koysam yinede kabızlığı devam ederim acaba muzda vermek istiyorum çünkü korkudan veremiyorum. Başınıza geldimi bu durum Teşekkürler