kasimonbes liyaBg 5 aylikken tadimlara basladik. 6 aylikken tamamen ogune donduk ama doktorunuzun soylemesi lazim ek gidaya gecisi gelisimine ve kilosuna gore söylüyor
Irmakmelegim liyaBg 4.5 qylik ti doktorumuz başlatmıştı tadimlara 6 aylik 1 qna öğünü vardı yarım çay bardağı kdr di şuan 22 aylık 3 ana 1 ara öğünü var
Melis1706 liyaBg doktorumuz 6,5 aylikken basla dedi 6 ay 10 gunlukken basladim.yalniz bir daha hic ek gidalarla ilgili bana birsey demedi ya bende birsey sormadim acikcasi hani aklima takilan birsey yoktu