Kızlarr artık o kadar çok bunaldım ki evden dışarı çıkamaz hale geldim evdeyken bile ayak ucumda yurur oldum bebeğim 2 buçuk aylık nereye gitsem sesli ortamda konusma vs olduğu için uykusuzluktan ağlama krizine giriyor geri eve geliyoruz evde televizyon veya başka turlu yüksek sese alistirmaya çalışıyorum ama olmuyor ne yapmam lazım aranızda böyle olanlariniz var mı 😓