snyck Esimde bende öğretmeniz esimde öksürükle beraber hastalik başladı banada geçti eşim tat koku almiyor benim tüm vücudum ağrıyor burnum tıkanmiyor ama felaket bir geniz akıntısı var terleme üşüme iştahsızlık boğaz ağrısı…yaza çok güzel merhaba dedik çocuğu nasıl koruycam bilmiyorum
AnnaKarenina_ snyck yani corona hep vardı zaten hiç bi zaman temelli bitmez grip gibi bu hayatta her hastalığa karşı hep temkinli olmak lazım
Aslananne1 snyck evet benim bebeğim 1 ay önce yakalandı coranaya yüksek ateş kusma vardı çok şükür altlattik🙏
snyck AnnaKarenina_ kalabalık ortamda çalışıyoruz alismamiz lazım ama bu gerçekten normal nezleden farkli
Mugerrr snyck önceki hafta ben ve oğlum da geçirdik diye düşünüyorum. Test yaptırmadık artık hastanelerin bazılarında test de yapmıyorlarmış. 4, 5 gün tat koku gitti. Boğaz ağrısı,burun akıntısı, halsizli, iştahsızlık oldu.
Anr5155 snyck hiç bitmedi zaten sadece eskisi kadar korku pompalamıyorlar. Nasıl ki tavuk gribi domuz gribi vakaları hala devam ediyor korona da hayatımızın bir parçası olacak artık.
Userqq Bronşit olmusum 5 kutu ilaç verdi… Bende acaba mi dedim bilemiyorum ki… Belkide artık oldurmuyor o yüzden kimse bişey demiyor