MahiriNannesi31 Regl in 13 . Gunu yumurtlama gordum 3 gun degerlendirdik yumurtlaman 8 gun sonra progesteron tahlili yaptirdim 38.11 cikmis gebelik olur mu
MahiriNannesi31 PatronBebek onun icin daha erken bat 8 gun var yumurta kaliteli catlamismi diye yumurtlamadan 8 gun sonra bu degere bakiliyor 3 un ustu ise saglikli deniliyor bende 38 cikinca bu kadar normal mi bilemedim ogleden sonra doktor da yoktu p.tesi ye kaldi sonuclari gisterme