Merhaba ben Ayvalıklıyım. Otel şeytansofrasına ve sarmısaklı ya yakın. Denizi iç deniz, dalga olmaz. Çocuk varsa rahat eder. Çocukken orada çok denize girdim ama şimdi nasıldır bilemiyorum. Sarmısaklı plajları araçla maximum 5 dakika sürer. Denize oradanda girebilirsiniz. Otelin çok güzel olduğunu biliyorum. İyi tatiller.