Kızlar merhaba kızımın ön tarafında isilik gibi kırmızı kırmızı küçük şeyler çıktı pişik mi başka bişey mi anlamadım bezini çok tutmam her bez açmada bepanthol sürerim nemli bırakmamaya çalışırım hergün duş aldırıyorum neden olur ya da napmam lazım bir akıl verin lütfen değdikçe ağlıyo (3 ay 10 günlüğüz)