Mertoskelodos41 Yuzume ilk defa yaptiracagim ama tedirginim. Yara izi, leke falan birakir mi? İzmit’te onerdginiz bir yer var mi? Yuzde kac sonuc verir? Cok acir mi?
Mertoskelodos41 Kizlar dun de bir baslik actim ama kendim bile sonradan göremedim 🙈 forumda yeniyim🤭 tavsiyelerinizi bekliyorummmm
Lalalac Ben yaptırdım istanbuldayım. Özel krem vermişti kadın onu sürmüştüm hiç lekem yok. Çok da memnun kaldım. Ama gençlik zamanıydı. Hamile kalınca biraz çılrı ona da lazer yaptırdım
Mertoskelodos41 Lalalac teşekkürler 🙏 ben de lazerden sonuc alamadim yüzümde. 2 hamilelik girdi araya gerçi