Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 7.ayına yeni girdi diş çıkarma döneminde sanırım 😕 son 10 gündür dişleri kaşınıyor ateş ara ara oluyor fakat daha çıkmadı dişlerimiz 🦷 çok sık kaka yapıyor bu aralar ek gıdaya 5. Ayda geçtik nedense son 10 gündür ne yerse yesin sürekli kaka yapıyor meme emdikten bir süre sonra bakıyorum kaka yapmış ek gıda yese bile bu durumu yaşayan anneler var mı ne yapmalıyım 😖