Aylinayliz50 Kızlar bebeğim üç aylık olmak üzere üç dört gündür kakasını yapamıyordu doktor herhangi bi şişlik sertlik yok dedi ve bağırsak düzenleyici probiyotik verdi. Bugün sabah kakasını yaptı ama çamur gibiydi sanki neden öyle olur ki
Zrfbrn Aylinayliz50 normaldir benimki genelde mukuslu köpüklü yapıyor ama netten baksam yok alerji direkt ama doktor birkez kabul etmedi alerji kavramını zaten.yani değişir ara ara zaten koyu olmaz cıvık olur rengide koyu sarı veya açık olur anne sütü alıyorsa.mamada daha koyu diye biliyorum oyuzden aldanmayın yapması onemli