Merhaba hanımlar. Bebeğimin dilinde pamukçuk oluştu. Doktor ilaç verdi fakat hiçbir işe yaramıyor. Karbonatlı suyla temizliyorum. Sürekli su içiriyorum. Ayrıca alt dudak ve üst dudağında da beyaz sanki su toplamışta patlamış gibi kabuklar var. Bir türlü geçiremedim baktıkça çok üzülüyorum. Geçmesi için önerisi olan varsa çok sevinirim