9 aylık oğlum 3 aylıktan beri 3 kez 2-3 gün 39-40 ları bulan ateşi oluyor bütün testleri yapıldı hiç bir şey çıkmadı şimdi yine ateşi var sağlık ocağına götürdüm ne olur ne olmaz diye boğazı kızarmış dedi azitro antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum hiç bir test yapılmadan boğazı kızarık diye antibiyotik verilir mi ne düşünüyorsunuz antibiyotik konusunu ben mi çok kafama takıyorum