Qduha Bebeğim 8 buçuk aylık idrar yolu enfeksiyonu olmuş nioli yağı bezine damlat diyorlar ama kullanan ve faydasını gören var mi ve nasıl bezin neresine günde kaç kere damlatıcam her beze mi sadece bir bezemi
Yasmn_17 Qduha ben kendime kullanıyorum gayet memnunum kötü koku vs alıyor günde 1 sefer 1-2 damla şeklinde kullanıyorum
Zeyzeh2 Qduha yetişkinler kullanıyor ama bebeklerde hiç duymadım doktoruna sormadan kullanma bence bebeklerde yağlar tehlikeli olabiliyor