poyrikmoyrik Gazdan artık çok yoruldum. Gece hiç uyumadı. Kıvrandıkça ben de bittim. Gaz damlası kullandık ama işe yaramadı. Bıraktık sonra kendiliğinden geçti diyen var mı? Varsa ne zaman bitti?
Egenim poyrikmoyrik gaza en iyi çözüm damla ile birlikte her gün duş ve altını her açtıgında karnına gaz masajı yutubede var. 3. Aydan snra bıraz azalıyor . Mama içiyorsa mama değiş hip sma aptamil bunlar cok gazlı aptamil prosyeno baya iyi bide bebelac . Süt veriyorsan kendini üşütme yediklerinden de geçiyor
Asil1602 poyrikmoyrik banada herkes dayan geçecek derdi strese girerdim hiç birşey işe yaramadı gerçekten bekledim ve 4 ay direndim sonra kendi kendine çıkarmaya başladı ve o kıvranmalar geçti şuan 16 aylık hala arada gaz sorunu oluyor uyanıyor çıkarıyor kendi ama uykusu dağılıyor tek diyeceğim biraz dayanın başka çaresi maalesef yok
tazeanneeeee poyrikmoyrik kolikti 5. ayda krizleri bitti şu an 14 aylık olacak hala geceleri gazdan uyanıp ağlıyor
poyrikmoyrik defneemomm 3 ay 5 günlük sap simplex kullandım. Bırakmıştım işe yaramıyor diye. Artınca tekrar başlayım dedim daha çok kıvrandı.
Deletedmom_116 poyrikmoyrik sap simplex bizde de ise yaramamıştı. Size tavsiyem biogaia probiyotik ve Nurse Harveys gaz damlasi. Bize çok iyi geldi. Her açtığınızda bacaklara bisiklet hareketi yapın, kimyon çayı için günde 2 kez :)
Deletedmom_100 Valla zamandan başka çare yok ne ilaçlar ne doktorlar hepsine götürdüm yok 5.ayda tamamen bitti
poyrikmoyrik Asil1602 1 ay kaldı gerçekten biteceğini bilsem dayanıcam 3 aydır sabrediyorum ama hiç bitecek gibi değil sanki daha çok arttı gibi geliyor.
Binnur_cam poyrikmoyrik canım benim de 2 aylık biogaia kullanıyodum eczacı tek yetersiz o dedi sap simplex birlikte kullandım evolvia 1 kullanıyodum hipp geçtik rahatladık biraz..