Saresma_ İlk Pcosum olduğunu ogrendigimde 18yasindaydim 6ay diane35diye bir ilaç kullandım 30kilo aldım ve ilaç ile yollarımı ayirdim😂
Hamile kaldığımda ise 28 yaşındaydım ve bu döneme kadar doğum kontrol hapı dahil bir ilaç kullanmadım.
Korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım ki hiç beklemiyordum çünkü doktor bana tedavi ile bile %60gebelik şansın var ki bu düşük demişti. Kafamızda deneyelim de 1 yıl içinde olur zaten düşüncesi vardı tek birliktelikte hamile kaldım 🤷🏻♀️ şans sanırım
Adetimde inanılmaz duzensizdi 40-45 bazen 50gundd bir oluyordum 3 ay olmadığını bilirim.
Şimdi doğumdan sonra düzeldi gibi oldu