pembeayakkabilikiz Kızlar günaydın 3 aylık kızımın gözüne kirpik kaçmış çıkaramıyorum izin vermiyor sizler napiyprsunuz bu şekilde olduğunda gozu yanar mi acaba hiçte bilmiyorum 2 gündür görüyorum emzirirken
benkosarim pembeayakkabilikiz İnce bir tülbenti hafifçe ıslatıp gözünün içini silebilirsinizBen öyle yapıyorum
AylakMatmazel pembeayakkabilikiz ben o aylarda gözüne 1 damla serum fizyolojik damlatırdım mikrop kapasını da engellemesi için.
queen_mom pembeayakkabilikiz canım elleme sakın ben doktora sormuştum sakın elleme enfeksiyon kapar demişti.kendiliginden çıkıyor. Bebekler rahatsız olmuyor gözüne kirpik kaçınca. Genelde duştan sonra veya uyuyup uyanınca çıkmış oluyor
pembeayakkabilikiz benkosarim bende o şekilde yapıyorum ama izin vermiyor ki korkuyorum bide canı acır diye
pembeayakkabilikiz AylakMatmazel serum fizyolojik kullanıyorum burnu için burnuna yaparken gözünede damlatim o zaman teşekkür ederim 😊
pembeayakkabilikiz queen_mom elleyemiyorum zaten birsey yaparım diye korkuyorum açıkçası kızımda elletmiyor zaten denedim bir kaç kere biraktm sonra kendiliğinden çıkar belki diye canım ama 2 3 gün oldu hala var arada görüyorum sonra kayboluyor
Haffuse queen_mom ben de oyle biliyorum… Bebekler rahatsiz olmazmis… Benim de kizimin gozunde hep goruru., hic mudahale etmedim,
queen_mom pembeayakkabilikiz o dönemler benim kızımda da oluyordu ellemedim. Bı kaç gün sonra çıktı. Kızım rahatsız da olmadı senin bebeğin ne durumda rahatsız mi
Busniscio Bende ilk ne yapacağımı şaşırmıştım göz doktoru arkadaşıma sordum 1 yaşına kadar rahatsız olmaz bebekler kesinlikle çıkarma dedi kendiliğinden atıyor sonra
pembeayakkabilikiz Busniscio dokunmayım bende o zaman kendiliğinden çıkar inşallah görmedim sabahtan beri belkide çıkmıştır 🤷
Nurannee- pembeayakkabilikiz göz doktoru ellemeyin demişti. Enfeksiyon riski var. Kendisi çıkar müdahele etmetin lütfennn 😊
Eymenmom1 pembeayakkabilikiz tamd a dün eşim almıştı. 29 günlük bebeğim 🙂 benimde eşim makyaj pamuğunun ucunu ıslatıp emerken hafif mayışıktı o zaman aldı. Gerçekten alması zor 😐
pembeayakkabilikiz Eymenmom1 evet zor bnde emzirirken denedim tek yapamadım bıraktım sonra rahatsız olmuyor Allah tan
Eymenmom1 pembeayakkabilikiz tek yapılması çok zor yardım alın. Birde o kirpikler yok olmuyo ben 7. 8 gün bekledim bi kaybolup bi geri geldi sonunda iki gözündede gördüm aldı eşim😬
pembeayakkabilikiz Eymenmom1 maalesef tekim babası gelene kadar beklicem bizimde 2 3gundur var zaten bir görüyorum bir görmüyorum çıkmış sanıyorum sonra tekrar orda sinir bozucu