Pelopelo Sekiz aylik bebegim var. Disarida ya da arabada kendi kendine uyur ama evde kucakta sallamak gerekiyor uyumasi icin ve artik belim agriyor cok. Ayagimda da sallamak istemiyorum, kendi kendine alissin istiyorum. Siz neler yaptiniz?
Melis1706 Pelopelo ben 2,5 aylikken alistirmistim kendi uyumasi icin buyuyunce nasil olur bilemiyorum aliskanligini birakmasi
Yaseminazizbebek Pelopelo 2 yaşında oğlum sabah8 de kalkıyor 1 gibi uyutmaya çalışıyorum bu saatte uyumazsa 6 gibi kendisi uyuyor ama akşam 10 da kalkıyor uykusu çok ağır uyandiramiyorum bende uyutuyorum 1 de sallayarak ağlıyor ama uyuması lazim gece olunca da kendisi uyuyor karanlıkta
Omeraslan Pelopelo Yanına yatıyorum. Diğer tarafınada yastık koyuyorum. Gözlerimi kapatıyorum önce benimle oynuyor benden ses gelmeyince dönüyor dönüyor uyuyor 😃