Azizefe Oğlum 18 aylık ama bir türlü geçmedi yatamiyorum birşey yapamıyorum artık dayanilacak gibi değil nasıl geçer ne zman geçer hep böyle mi olacak
aylizinannesiii Azizefe 33 aylık kızım hala pazar arabası filan taşiyim gece uyuyamam evi süpürüp sileyim sabaha kadar parolla gezerim gitmedigim fizyoterapi ortopedi kalmadı kas gevşetici veriyor ama nafile
Ahhannelik emas00 3 buçuk ay oldu spinal sezaryen doğum yaptım bel ağrısı hiç yaşamadım sadece regl döneminde oluyor onada razıyım doğumdan önce çok ciddi regl sancısı çeken biriydim hastanelik oluyordum sancidan doğum yaptım sancimda olmuyor artık
Azizefe Ahhannelik bazılarında oluyormuş bazılarında olmuyormuş 18 aydır hep ağrıyor artık uyuyamıyorum onun ağrısından dönerken yüz üstü nasıl yatarsam yatim var