nazlimom_ benim kızım 15buçuk aylık. Yemesi içmesi fena değil, önceden daha iyiydi aslında ama bir kaç aydır yemek seçmeye başladı. Bizimki de meme bağımlısı, ama memeden kesmeyi henüz düşünmüyorum.
Kelimeleri son bir ayda epey arttı şükür, artık listelemiyorum. Her gün kitap okuyoruz, ses kartlarını kullanıyoruz. Bunlar güzel etki etti konuşmasına.
Evi dağıtmakta 10 numara 😃 ben artık yetişemiyorum, saldım iyice dağıtsın 😃