Meraba kızlar 15 aylığız durup dururken meme ısırmaya başladı bende ısırdığı için meme vermeyi azalttım çünkü sadece ısırıyodu. Isırınca kızıp çok acıdı o yüzden tekrar verenem diyodum. Şu an 4 gün oldu memeye hiç gelmiyor dün gece uykuda emmişti bu gece hiç emmedi vermeye çalışınca uyanıp çığlık kıyamet ağladı. İstemeden memeden mi kestim ben çocuğumu :( eğer yardımcı olcak olursa çok makbule geçer akşamları sağım yapıyorum gece üstüm ıslanmasın diye ama sağdıklarımıda içmiyo öğk falan yapıyo fikri olan var mı çok moralim bozuk en azından 2 ye kadar emzirmek istiyorum