1 yaşında bebeğim var. Babasına aşırı derecede düşkün. Beni neredeyse hiç istemiyor. Ben çalışıyorum yarım gün eşim bakıyor ona. Ama 10 aylık olana kadar ben baktım 3 aydır eşim bakıyor. Beni sadece meme için ister onun dışında arkamdan ağlamaz yanıma kucağıma gelmez. Babası gidince kıyametleri koparır ağlar sadece babası yoksa gelir bana bir de çok uykusu varsa. Aslında böyle bir durum yoktu depremden sonra başladı bu durum. Gerçekten sinirlerim bozuluyor artık. Bende mi sıkıntı yoksa babasıyla kurduğu bağda mı sıkıntı var bilmiyorum. Artık o benim çocuğum değil demeye başladım. Gerçekten çok yoruluyorum bu durumdan