Linabuse1002 Kızlar sizce bu alerjimi isilikmi normalde bu bölgesinde isilik vardı aşı oldu hemsıre banyo yaptırma dedı hergun yaptırıyorum normalde o gun yaptırmadım ertesi gün de böyle bişeyle karsılastım
cennetkokuluyavrum Linabuse1002 alarjiye benziyor sanki deri dokuntu gibi asidan sonra olmasi alarji sebebi olmus olabilir bizim asidan sonra bole bir sey olmadi sukur ayrica yikayabilrisin demisti hemsiremiz ama bir gun bende yikamadim ne olur olmaz diye sadece ilk asida yikamayin demisti Bence doktor gorsun en dogrusunu doktor bilir gecmis olmus yavrucaga
Linabuse1002 Mercosey 4 aylık aşısını oldu banyo yaptorma dedı terlemesine ragmen malesef yaptırmadım oyle dıyınve hemsıre
Linabuse1002 Mercosey suya girince veya isilik kremi almıstım onu sürünce kırmızı rengi gidiyor gozukmuyorlar sizce alerji olsa hep kırmızı mı olur veya anlattıgım gıbı suya falan girince rengı değişirmi
Mercosey Linabuse1002 alerji olsa kremle geçmez bence ve 4 ay aşısında banyo yasağı yok niye yaptırma dedi ki
Linabuse1002 Mercosey her ay aşı olunca banyo yaptırma diyor bana nedense terleyince yine rengi kırmızıya dönüyor ama terlemesin rengi teninin rengi oluyor o noktalar bırde dokundum pütürlü değil
Mercosey Linabuse1002 sadece verem aşısından sonra 3 gün banyo yapılmıyor su değmemesi lazım garantici biri herhalde 😏😏
Ucansupurge Linabuse1002 İlisik gibi geldi bana hergun banyo yaptır ve pamuklu giydir kalın giydirme birde mümkünse gül suyu ile sil🤗
Linabuse1002 Ucansupurge zıbınıyla yatıp kalkıyor halbukı adanada yasıyorız gemede terlıyor buranın sıcagı dayanılmaz😅