Gungunes ben de doğduğundan beri birlikte uyuyorum. İlk aylarda reflü yatağında yatıyordu, hatta biz de annemde kalıyorduk kanepede yatıyorduk birlikte. Elini tutup uyuyordu ancak , yoksa uyanıyordu gece boyunca. Evde de uyutup beşiğine koyuyordum ama ilk emmeye kalktıktan sonra beşiğinde çok huzursuz oluyordu uyuyamıyor diye yanıma alıyordum. Yatağın bir tarafına da yatak koruma koymuştuk. Büyüdükçe de yer yatağı yaptım montessori, ölçüleri biraz büyük yaptırdım, şuanda 21 aylık o şekilde birlikte uyuyoruz hala.