Bebeğime 2. Ay aşısı yapıldı. Gün içerisinde ateşi yoktu. Fakat emzirmeye kalktığımda ateşi 38.2 çıktı. Emziriyorum bol bol. Onun dışında calpol verdim. Oldu olası kalın giydirmiyorum zaten. Tek zıbınla yatırıyorum. Başka ne yapabilirim🫤 evham yapmak istemiyorum. Ara ara ölçüm yapıyorum düşüyo gibi ama sanırım bugun nöbet tutucam