gibicibicis ben ana okulunda çalışmıştım bir dönem. Adrese göre çıkmıyor siz istediğiniz okula yazdiriyosunuz, tuvalete götüren bir yardımcı abla var, serbest kıyafetle gidiliyor, öğretmen malzemelerin yazdığı bir liste veriyor markasını isteğe bağlı alıyorsunuz ama bazı okullarda malzeme parasını sizden isteyip malzemeyi onlar alıyor, 3 kat kıyafete gerek olmuyo. 1 kat koysanız yeterli bir De ekstra iç çamaşırı koysaniz iyi olur bazen büyük tuvaletini yaparken iç çamaşırını bulastiriyor çocuklar. Ana okulu çantası yeterli .