Babykoala Neredeyse son 3 haftadır aynı saatlerde ağlama krizi geliyor, başta gaz diye düşündük ama bu ara gazını da çıkarıyor yine de ağlıyor. 8 aylık, aynı durumu yaşayan var mı?