Merhabalar bebısım 1 yasında ve suan cılgınlar gıbı uyku gerılıgı yasıyoruz döne döne kendini uyandırıyor 1 yasına kadar zaditen kullandık alerjı damlası bıldıgınız yenı dogan bebekler gibi ve ben mahvoldum yasayan varmıdır aynı duurumu ne yapmalıyım ?