Bebegim henüz 3 aylık rota virüsü aşısı için çok kararsızım doktorum bebegi kalabalık ortama girdireceksen kesin yaptır aşıyı diyor bu ay sonunda memlekete gideceğim ve baya kalabalık ortamlarda bulunmak zorunda olacagım düğün vs. Korkuyorum sizce rota virüsü aşısı gerekli birşey mi ? Yaptıranlar yaptırmayıp pişman olanlar yardımcı olursanız sevinirim:)