diaryecos dogdugundan beri ceken biri olarak en son yaptigim ve kesin cozum olan seyi paylasmak istiyorum. Once serum fizyolojik 2 tup burnuna bosaltin bekleyin 5 dk. Sonra otri natura kids alin 2 ser fis sıkın be 5 dk bekleyin. En son nazalnem ( nem koruyucu ) birer fis sıkın ve bitti. Bunu her tikandiginda yapin azalacaktir. Azala azala bitiyor.
Cok cok tikandigi zaman SF almistim siringa ile esimle birlikte temizledik ve ardindan nazalnem sıktık cunku SF kurutur dikkat edin ❤️