Dogum yapalı 45 gun oldu kızlar. Sezeryan oldum. Kanamam 30. Gunume gelmeden bitmisti hafif lekelenme oluyordu. 30. Gunden sonra hic olmadi. Bugun parca parca kan geldi acik renkli. Hala da devam ediyor. Adetim basliyor olabilir mi? Bu kadar erken olur mu bilemedim