Kızlar merhaba, 19 aylık kızım var. Bu aralar çok fazla inatlık yapıyor, her şeye ağlama krizleri, aşırı sahiplenme, kendini yerlere atma, kendini sıkarak ağlama gibi gibi sayabiliriz daha. Yapmaması gereken bir şeyi yaptığı zaman kızdığımda bağırıyor, ağlamaya başlıyor ve yakınında benden başka kim varsa gidip sarılıyor. Bu bir süreden sonra gerçekten beni hem üzüyor hemde sinirlendirmeye başladı. Bunu nasıl kırabiliriz? Kızmak istemiyorum asla hatta çok çok üzülüyorum ama bir süreden sonra sinirlerim dayanmıyor çünkü gördüğü her şeye ama her şeye bağırması, çığlık atması, kendini zorla ağlatmaya çalışması beni bir süreden sonra çileden çıkarıyor. Acaba iyi bir anne değil miyim diye düşünmeden edemiyorum böyle durumlarda. Yargılayabilirsiniz ama gerçekten çok yalnız, elalemin ülkesinde ve çok yorgun bir anneyim evet hepimiz çok yorgunuz eminim ki ama herkesin hayatı yaşamı çok farklı.