Biz iki aylikken olmustuk hic hissetmedi sadece ilk cisini yaptiginda cok siddetli aglamisti ilk olarak bize uyustrucu krem aldirdilar onu surdu hemsiremiz igne girsini hiseetmesin diye sonrasinda ameliyata girdi yarim saat surdu doktorum hic birsey hossetmiceksin demisti iyilesme surecunde gercktende oyle oldu sargilida degildi sargiyi hastahamede cikardj ve bardak koydu sadece bi krem verdi 1 hafta boyunca onu kullandik biraz sisme kizariklik igne giris yerlerinde morluk oluyor ama 1 hafta on gun sonra tamamen geciyor dikisler dusuyor iyiki yaptirmsim diyorum