Kızımın ateşi 37.8. kendisi 3.5 yaşında şimdiye kadar kaç kez hastalık geçirdi elbet ama ilk defa inledigine şahit oldum. Ateşi çok yüksekte degil. 37 lerdeyken ateş düşürucu bile vermiyorum ben normalde vermesinde şuan ama inlemesi kafamı kurcaladi ekstra bı sıkıntı yoktur inşallah. Başına gelen var mı?