https://photos.app.goo.gl/FXcJgQ43Nt6VyuKA6

Merhabala kızlar fotoğraf ilk defa yüklemeye çalıştım yükleyebildim mi bilmiyorum. Bebeğim 1 ay 6 günlük bugün öğlen birlikte uyuduk uyandığımda sol elinde gözle görülür şişlik vardı özel hastaneye götürdüm üniversite hastanesine yönlendirdiler orada film çekildi kan tahlili yapıldı fakat bişey çıkmadı. Sebebi ne olabilir? Doktor böcek veya sinek ısırığı olabilir dedi sinek ısırığı olsa izi belli olmaz mıydı? Baş parmağının altında nokta kadar hatta daha küçük kırmızı bi iz var böcek falan ısırmış olabilir mi