Denizbkr Kızlar biri avrupa biri amerika üretimi. Siz hangisini tercih ettiniz? Hangisinde ne yan etkiler oluyor? Haftaya birinci dozu yaptırıcam markasına karar veremedim.
Show_must_go_on Denizbkr Rotarix yaptırdık özelde takipli doktoru onu önerdiği için çevremdede herkes rotarix yaptırmıştı
Deletedmom_79 Denizbkr rotateq yaptırdık biz yan etkisi yoktu doktorumuz hayvansal antijenleri de olduğu için önermişti. Ve bu 3 doz planlanıyor
Denizbkr Show_must_go_on bende rotarix e daha yakınım avrupa üretimli. Koruyuculuğu daha yüksek araştırmalara göre. Herhangi bir yan etki oldu mu bebeğinizde?
Show_must_go_on Denizbkr 2 dozda da yan etki olmadı doktor yine de uyarı amaçlı ishal kusma olabilir demişti ama yaşamadı kızım hiç birini