Merhabalar. İzmit’te igneli epilasyon merkezi oneriniz var mi? Yüzüme düşünüyorum ama yuzde kac sonuc alınir? Yuzumde hic leke yok leke, yara, iz kaliyor mu? 5 aylik bebegim var sıkıntı olmuyor dendi. İlk randevumu olusturdum ama kafamda deli sorular var. Yardımcı olursanız sevinirim 🙏