Gmzce Sorum şu ki bebeklerınız bu ayda kac kılo boyu kac ce anne sutu mama hatıc ne kada ek gıda almalı bemım oglum 9kılo ögünleri cok az yıyor 14tane dişi var acaba ondan mı
oglumubeklerken Gmzce o aylarda ben 3 öğün besliyordum günlük. Anne sütü 2 3 kere uyku geçişlerinde emiyordu sadece
Show_must_go_on Gmzce 15 aylık 3 ana öğün 2 ara öğün veriyorum 2 defada mama içiyor uykuya geçmeden önce tabi ek gıdayı ne kadar yiyiyor meçhul peşinde koşa koşa yedirmeye çalışıyorum
dilantrkmn Ben de 3 ana ögün 1 ara ögün yapıyorum gün içinde 2 defa da emziriyorum 7 tane dişi var oğlumun da