canerrr bence sütüm yetmiyor diye stres yapmayın öncelikle gün içinde ki değiştirdiğiniz bez sayısı önemli bunu takip edin 7-8 çişli bez değişiyorsanız bebeğiniz doyuyor demektir . 1 aylık bebek daha çok ufak olduğu için sürekli emmek istemesi çok normal siz onu doymuyor diye düşünüyor olabilirsiniz ama bebekler emme refleksiyle dünyaya geliyorlar ve sürekli annenin göğsünde meme de olmak istiyorlar . Eğer bez sayısınız azsa ve kilo gelişimi azsa o zaman takviye yapabilirsiniz . Sütünüzü arttırmak için bebeğinizi sık sık emzirin emzirme sonrası 15-15 dakika sağım yapın ve sonrasında 1 avuç çiğ badem ve bol su için çok güzel süt yapıyor, sütün kalitesini, yağ oranını arttırıyor . Bebeğiniz doyuyorsa lütfen mama vermeyin ilerde meme reddiyle karşılaşabilirsiniz ihtimalleri unutmayın lütfen sağlıkla büyütün :)