Bende yaşadım malesef. Uyku arası alarm kapatıp uyumaya devam ettiğim oluyordu. Hatta annem bizde kaldığında beni uyandırmaya çalıştığında ben doyurdum onu deyip uyumaya devam etmeye çalışıyordum korkunc evet. Açlıktan ağlarken emzikle susturuyormusum. Annem fark etti onuda. sukur sıkıntısız geçti dönemsel olabilir. Ben kipirdasa duyuyorum şimdi Kan değerlerine baktır istersen