2haftadır ateşten çekiyoruz ateşi sadece ateş düşürücüyle düşüyor 4saat de bir yeniliyorum vermesem 38.5 kadar yükseliyor antibiyotik kullandık bu yüzden tam bittiği gün akşamı ateşi tekrar çıktı antibiyotik kullanırken ateş çıkarmıymıs 😣 boğazına baktım iltihap çıkmış yine gittik antibiyotik verdiler bu sefer geçmezse araştırmaya gidin dediler kanında enfeksiyon çıktı 17 değer .. bugün 2.antibiyotiğin 2.günü ateşimiz hala var araştırmaya randevu 1hafta sonraya alabildim ne yapacağımı bilmiyorum gece gündüz uyumuyorum 1haftadır sürekli ateşi çıkıyor ve hiç bişi yapılmıyor