LadyNiss İstanbul’da yaşıyorum, odamız şuan 22-23 derece arasında gidip geliyor, bana hala serin gibi geldiği için atlet zıbın üstüne de 2.5 tog uyku tulumu giydiriyorum, terleme de olmuyor kontrol ediyorum. Sizler ne giydiriyorsunuz bebislerinize uyurken ?
Deletedmom_68 LadyNiss 22-23 iken atlet üzeri ince pijama takımı giydiriyordum ben. şu an 28 derece ev zıbınla yatıyor
gorkemcim LadyNiss kolsuz zibin ustune tisort ve cok ince bi alt giydiriyorum 24 dereceye yakin evimiz
Mucizelerherzaman LadyNiss 2. 5 tog kış için evet ev serindir ama 22 23 derecede de o giydirilmez yorganla yatıyor gibi düşünün. Uzun kollu zıbın üstüne mevsimlik battaniye yeterli bence
Bebegimm1 LadyNiss 2.5 tog ben kışın giydirirdm o derecede terlerdi 19 20 arasında olursa rahat ederdi terlemezdi benm evde 23 derece askılı zıbınla uyuyor üstüne terliyor
Serpilyldz evimiz 26.8 derece izmirden bildiriyorum 7.5 aylığız kısa kollu zıbın ve ince alt pijama üzerini ince müslin örtüyorum ama hep açıyo😃erkek bebek
Selamcanim Serpilyldz serpiiiiil ahhahajhaaj kader arkadaşım. 🤣🤣🤣 bende bu cehennemde sadece askılı zıbın giydiriyorum. Altına pijama giymez. Üstüne müslin mis. 😁
kasimonbes LadyNiss oda sicakligi 20 24 derece ise 1.0 tog 27 30 derece ise 0.5 tog 30 ve uzeri derece 0.2 tog ❤️
izd LadyNiss kızım Ocak ayında doğdu, ben o zaman 1.5 tog uyku tulumu ile uyuturdum içinde zıbın ile.. bugünlerde hava serince ise uzun kollu tulum + pantolon eğer hava sıcak ise sadece kısa kollu zıbın ile uyutuyorum
LadyNiss @izd yani kalın tabi ama biz bile hala kalın battaniye ile uyuyoruz serin oluyor geceleri 🥺 bir de kontrol ediyorum hiç terlemiyor bebeğim
2cocuk1kopek LadyNiss istanbuldayız. Oda 22-23 derece, tek kat uzun kollu çıtçıtlı body altına ince pijama ile yatırıyorum. Üstüne en ince yorganı ile ve çorapsız yatıyor.
Birberenannesi LadyNiss 22-23 derece çok düşük kışın öyle oluyordu bizim ev. Uzun kollu zıbın üstüne 1.5 tog tulum giydiriyodum o derecedeyken. Şimdi 25 derece falan ev kısa kollu zıbın altına patikli alt giydiriyorum.