ElifHaziran2507 merhaba benim de kızımda var 8ay 4 günlük biz 2 aylıkken kakasını yapamyor diye kontrole götürdüğümüzde tesadüfen ultrasonda yumurtalığında kist olduğunu öğrendik sürekli kontrole götürüyoruz, ondan olabileceğini düşünüyorum çünkü doktorum demişti. Hormon değişikliği olabilir diye, önümüzdeki ay kontrolünde ben de doktoruma soracağım