Merhaba, kafama takılan bir şey var umarım bilen, tecrübe edinmiş ya da duyan anneler vardır. Kızımda kalça geriliği var. doktorumuz aparat verdi. Şu an 11 aylık olacak 10 gün sonra. Hareketli bir dönemde olduğu için gece yatarken tak dedi. Eğer geçmezse ameliyat demişti. Çok aklıma takılmaya başladı başına gelen var mı bu aylarda? Nasıl bir yol izlediniz? Kendiliğinden geçti mi? Çok merak ediyorum umarım yazan olur.