20 lik dişin değilse doktora git mutlaka 20 likler öyle oluyor ama benimde vardı (20lik diş değil bu arada benimki) gittim kanal tedavisi oldum ve hemen geçti emziren bir anneyim doktor sadece tedaviden 3 saat sonra emzirmemi söyledi sıkıntı olmazmış yani bende bekledim geçsin diye ama geçmedi hamilelik ten kızım 6 aylık olana kadar gitmedim korkudan ama sıkıntı olmadığını öğrenince pişman oldum daha erken gitmediğine diş ağrısı çok sıkıntı veriyor çünkü