Deletedmom55 kızım çok gazlı bir bebek olduğu için ve sürekli gazdan şikayet üzerine gittik dr ve Dr idrar tahlili istedi ve enfeksiyon var dedii bana da zimaks verdi ve hiç ishal vs falan olmadı ana onu eczaneciiii eşimin arkadaşıydı 5 gün ilaçı kesmesini söylemiş dr sorduk oda öyle dedi ve 5 günün ertesi günü tekrar tahlil istedi ve temiz çıktı bence 5 günün sonrası verme zararlı olabılır gene de Dr sor bi derim bana söylediklerini söyledim geçmiş olsun ayrıca ben kızıma verdiğim de ne kusma ne İshal olmadi o durumu da bi degerlendırın tabi her çocuk bir olacak değil ama bünyesinde kaldırmamış olabılir tekrar geçmiş olsun